23 juni

midsommar känndes inte som midsommar !
har jobbat mån-tors som barnvakt hos J och L, kul vissa dagar då lina inte va på surt humör. men på torsdagen åkte jag och mamma och gjorde syn test för körkort. va skit närvös , men det gick bra 1.2, och det tydligen över perfekt eftersom 1 är perfekt. sen gick jag i v-by lite. på kvällen åkte jag till blackeberg där jag träffade jen och cill (efter ett ganska kompilicerad vägbeskrivning) :). men det va mys. sen fick jag prata med jenifer i telefonen tills hon kom hem, men det va mysigt :) jag träffade alexander på vägen oxå .. eftersom han skulle sova hos mig ;).

på fredagen så gick vi typ upp vid 11/12 nått sånnt. gjorde iordning oss och åkte och handlade lite inför kvällen ;). sen bara va vi, stdade lite och så..
senare kom S V och M och vi åt midda tillsammans :) efter det gick vi till rickard där vi sjöng singstar.
vaknade på ett STENHÅRT golv till mig fiiina ringsignal. ingen som tycket det :) ? och insåg att jag va tvungen att gå hem och packa.

så det gjorde jag, gick inte så bra.. men nu är jag klar iallafall :) städadelite oxå, samtidigt som alexander sov ;) så det blev väl fint..

åker till grekland imorgon :D 28/6-8/7 ! jätte härligt !!! jag hoppas på lite färg oxå :) tihiii.. men självklart kommer jag sakna en massa, vääääldigt mycket. men jag får höra av mig lite på något sätt :) hoppas att ni inte saknar mig allt för mycket bara (a) hööh

nu ska jag sova :) 
puss och kram, Nicolina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0