19 juni

och vad har jag gjort idag då ? jo.. jag har varit barnvakt HEEELA dagen. igår va vi på grönan, jag lina jonte och oliver. rätt seegt, fick sitta och åka kvasten i typ ååår.
idag va vi och bowlade, lite roligar. men fattade inte hur man skulle komma dit, och hade inga pengar på mobilen heller. men vi lyckades, men sent. som tur va så  fick vi spela lite längre. väl hemma fikade vi och lina och jag gick ner till centrum och lämnade tillbaka några trasiga skor till henne. efter det åkte jag hem, sprang, och gick till nästa barnvakt.. alice och ida. vi hoppade lite studsmatta, åt glass, choklad och tittade lite på när felix oxh hans kompis spelade fotbollsspel typ. och sen, skulle jag lägga dom. och hjääääälp, dom ville lyssna på mp3 på min mobil, jag skulle läsa typ 50 sagor, och sen vete fan va dom gjorde, men det tog 1 och en halv timma ;S 5 minuter innan föräldrarna kom, yes (a). hihi, fick pengar och gick hem. mormor och morfar va här, så jag pratade lite med mormor :) hihi

imorgon blir det eriksdalsbadet med lina och jonte tror jag nog.

torsdag vare bestämmt myspys med jenifer och cilla ! åh va mysigt :)
och vet ni vad alice hade gjort till mig (a) hon hade skrivit på ett papper, 'min barnvakt eer best' feeett söööööt !

nu ska jag sova så jag blir pigg nån gång !
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cillaa

jaaaaaaaaa, då ska vi ha jätte mysigt (: <33

2007-06-19 @ 23:08:13
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

jaaa :D <3

2007-06-20 @ 08:49:22
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0