14 juni

åh, blää massvis med evigheter senjag skrev. menjag beskriver det roligaste typ..

lördag med alexander va så sjuuukt mysig. vi träffades på brommaplan och hyrde filmoch så. och sen lagade vi (mest han) maten. det blev typ bäst som vanligt. sen va rästen av kvälle bara mysig rakt igenom lixom. vi gjorde tårta oxå :D, jääätte god och fin :) tihi

söndag va bestämt med ronja. och den blev vääldigt bra. vi åt på mc donalds. och satt och pratade ett vääldigt långt tag :). sen gick vi lite i affärer. jag hittade ett par skor, en t-shirt som det stod : You make me.. och så va det en glass som smälte. taha. sen köpte jag ett linne oxå :) ronja köpte värsta coola badbyxorna ;) sen köpte vi såklart kaffe cool oxå :o någon som tetstat den underbara kaffedrycken ? senare drog vi till badberget där vi blev ipuddade av mystisk anledning.

tisdag gjordejag soldusch. fan va coolt ;D taha. gick dit som ett lakan, gick hem som en neger. och senare fick alexander komma och hålla mig sällskap. kollade lite på tv och så !..

onsdag va lixom den dagen jag har varit meest rädd för sen jag började 6:an ! 08.00 kom vico, sabina, erika och ronja förbi med massvis packning. sen traskade vi till skolan. och där va det bara städning och så. åkte sen och köpte lite sånnt där, och sen åkte vi hem och myste lite innan balen :)
alla 5 fick panik på samma gång. så jag.. det blev KAOS ! hela badrummet va täckt av grejer. men tillslut blev vi fina :) och vi satt och tog det lite lugnt innan vi skulle åka den coola passaten ;) *not* (som en viss R brukar säga..)

balen va inte som jag hade förväntat mg, verkligen inte ! blev till och med besviken. men aja, mycket krav säkert. men kvällen slutade väl bra, natten va rätt mysig när våra andra vänner kom ^

torsag. fy faaaaaaan va trötta vi va ! en time sömn. men kul va det iallafall :p. gick till skolan, mest lugnt. ronja och erika gick med hem till mig och hämtade sakerna. sen kom alex oxå. ox när erika hade gått lekte vi andra tre löite med stella ^. haha. sen vart det bara jag och alex kvar..
sen va jag på fys. orkade inget efterso mjag va så trött. men aja. så träna som faaan i sommar !

imorgon är det avslutning :) skööönt men ändå sorligt ! kommer sakna så mycket men ändå så lite..

nu ska jag sova mig pigg ;)
puss och kram, Nicolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0