1 juni

ny månad ;) och snart sommar lov, snart, typ 10 år efter alla andra ! men aja.

men igår va jag sjukling, och låg bara och kollade på tv och åt choklad. lite senare åkte jag till träningen, kollade på det ganska tråkiga träningen. och sen åkte vi till klubbhuset där vi picnicade inomhus ;) men det va mysigt. jag och bästis gick inte med på det där att sitta på filtar på golvet, så vi satt vid bordet vid föräldrarna och pratade skit istället :) men det va kul, skratt.

idag va det hantverksdag. först musik, där jag fick spela casion eller va fan det heter ;) en trumma som ser ut som en låd. men det va kul, förutom att jag va så jävla dålig, visst vico ;)
sen hade vi hemkunskap, och vi va några som skulle hitta en tidningsartikel och sen berätta om den ! lätt. efter det fick vi glass med hemagjord choklad sås ! muuums.
sen gick jag och vico och köpte sallad på pizzerian, den va väääldigt god ! hade rätt lång håltimme. efetr det gick vi tillbaka till sklan d'r vi hade slöjd :)

nu sitter jag här helt uttråkad, väntar på att klockan blir åtta så att jag kan gå till alexander, ska titta på film d'är ikväll med lite folk. men just nu är jag trött, arg och ledsen så jag vet inte om jag egentligen orkar. men jag går dit iallafall, får nog tröst från flera håll. hoppas jag.

jag förstår inte vad som är ditt problem ? varför du alltid ska bryta mitt leenden. och varför du skriker åt mig utan anledning. fy fan ! och idiot kan du vara så jävla bra själv,att du ens vågar säga så till mig ?jag har tappat så jävla mycket respekt för dig, ska du veta.hur orkar du ? och hur orkar du förstöra allt ? jag vill aldrig bli som du, aldrig! jag trodde aldrig att man kunde sjunka till din nivå, och inte att just du kunde det. jag vet inte om du ens någon gång har stöttat mig ? jag har aldrig kännt ditt stöd.och det kommer jag nog aldrig få göra ! jag hatar dig, samtidit som jag älskar dig ! jag älskar dig så fruktansvärt mycket att jag aldrig kommer lämna dig. men jag har aldrig fått höra det av dig, hur mycket jag än vill det. jag hoppas du inser en dag hur du är mot mig. och att du inser att du gör mig ledsen. och jag har ett jävligt bra liv, men det är ju som förstör det !

puss och kram, nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0