12 juni

heeeeeeeej!

haft massa underbart senjag skrev sist, ungefär det här..

på tisdagen hade jag mysdag med vico :) och ja. det va mysigt ! åt på subway, favorit. och sen såg vi a walk to remember (som jag inte lämnat tillbaka till mattsson på ett tag :$..) och pratade en massa oxå. det va länge sen det bara va vi två, men i helgen blire ju rätt mycket..:)
på osnadgen hade jag en trevlig och pratgald stund med erika i stan ! massa fynd och allvarliga disskusioner.. men det va lika roligt som vanligt :D på kvällen träffade jag milla, chrisse och vico, vå åt och lagade mat hemma hos mig, det blev jättegod kycklingsallad :).. sen kom rikard och mille, och vi såg step up som va gaaalet bra :)

nu håller jag på och packar, eftersom jag ska till landet ! först kommer vico, sen alex ;) mys..
mobilen finns med, så det är bara att slå en pling, eller skicka ett gulligt sms, för det uppskattas :)

puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0