10 juli

nu är jag hemma från grekland :) och det va gaaalet underbart och varmt !!
solade och badade varenda dag, mer orkade vi lixom inte. vi hyrde bil några dagar och åkte runt till några andra ställen, vilket va ganska kul och mysigt. en annan dag åkte vi på en lite utflykt men båt.  det va typ allt vi gjorde :) vi åt en massa god grekisk mat, och självklart blev det shopping oxå :) jag köpte väl en blong kjol, ett linne utan axlar eller vad man säger ;S, ett par shorts, och lite smycken :)

fick träffa milla, chrisse och vico igår oxå :) väääldigt länge sen ju ! saknat er hur mycket som helst. vi åt på subway i vällingby och hyrde film på brommaplan .. jotack det blev skräck. men 'filmen står ju på thriller, då är den säkert inte ens läskig' hörde jag chrsse säga !! vilka va det som typ låg och grinade till 'when a stranger calls' senare då ?? jo, Nicolina och christine. vi fick trevligt sällskap av rikard och mille till ilmen oxå ;) men dom verkade helt oberörda av filmen. :S, konstiga människor.

och jag har typ dööött av saknad efter stella :') och tydligen har hon snarkat sönder fam. kalmbäck ;) opsiii.

idag ska jag väl inte göra så mycket speciellt.. just nu väntar jag på att alexander ska ringa från skåne.. senare färga håret på bror (; haha.. och kanske förbi v-by eller nått. någon som är hemma den här veckan som har lust att träffas ?

nu ska jag gå,
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG SAKNAR DIG NICOLINA! :'/
<3

2007-07-11 @ 14:19:01
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: nicolina

JAG SAKNAR DIG MED, SARAA<3 ;/

2007-07-12 @ 11:59:46
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0