tråkdag.

julafton är över, och jag firade den på laandet. va ganska mysigt men jag hade ingen julstämning i mig :s.. jaja, men det var mysigt i ett litet hus i skogen med familj, kusiner och mormor  och morfar :) och julklappar fanns det såklart gott om . för min del blev det pengar, underkläder, plattång, krustång, kläder, väska mm.. och tack alla vänner för underbara presenter med :)

snart ska vi upp till falun :) kommer bli kul det. tråkigt bara att det nästan inte är några lag, eftersom alla åker upp till det berömda storverta ?! hmm.. ville oxå dit egentligen men man får lyssna på sina kollegor ;).
och vad länge en det var jag träffade er underbara hässelby !!!?

hmm, imorgon ska jag, mor och bror nog in till stan och byta julisar och sen kanske shoppa på rean ?  hoppas på det :)  och jag undrar om jag har fått mina matersättningspengar från APUN ?! hoppashoppas. sen ska jag ju packa oxå, falun på G ! vi åker på fredag och kommer hem på söndag ! sen är det ju nyår, och oliver fyller år :) är klar med present så han blir nog glad. och hur blir nyår då? hm.. ska äta middag med familj och bekanta. kanske pojken min iår igen ? *hoppas* sen ska jag kanske träffa vänner, beror på vad som händer..

nu ska jag göra annat. pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0