nu är det länge älskling<3

och jaaaaaa, det är jätte länge idag faktiskt, 1½ år till och med ! känn på den du :D

hmm, vad ska jag säga då, väldigt många ahar klagat på mig och min käraste blogg (; så det blir till att skriva lite.. men det är svårt just nu för internet krongar och jag stressar som fan nu så jag orkar verkligen inte! förlåt alla trogna läsare :)..
men imorgon är det torsdag vilket inebär LUCIA! mysfaktor nr1 !!!!!!  och torsdagar inebär oxå projekt :''''''( den här veckan ska projektet även vara inne, vilket jag inte kanske kommer vara på långa vägar :) kul det.
men lucia iallafall.. ikväll ska jag titta på luciasimtåg :o tihi, vilket betyder att jag ska myspysa med alexander efetrsom det är hans namnsdag och våran dag idag :D<3
och imorgon på självaste lucia som är då imorgon, ska jag vara i skolan 8.00 !!!! hallådär köp blåbär lixom! men jaja :)

hmm, på fredag ska jag på apu !! och sen ska jag träna på kvällen.. efter det ska jag traska hem till mina kära vänner och ha lussevaka eller vad det heter :P lördag blir det julshopping med 146 :) danisbananis kunde inte, vilket betyder att jag kan köpa julklapp till flickan :D awwiie,  <333 efetr det ska jag hem till alexander på middag, inte bara jag, utan våran familj med :p tihii. ska bli trevligt!!! söndag blir konfagruppsträff :D

min förra mobil är stulen :( R.I.P för den idag gott folk!

pussie<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, söndag! :D ^^

2007-12-12 @ 21:18:13
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0