lördag morgon?!

vaknade nyss och kund einte somna om. gör ifs inte så mycket för jag ska upp snart och träffa 146arna.  det va träning igår, som vanligt den roligaste.. men blev inte så rolig för mig på slutet :( jag låg nämligen på golvet och mådde piss, kunde nästan inte röra på mig för då bara bläääää. och mammsen som för en gångs skull hämtat mig fick stå en extra halvtimme. hade tydligen råkat sig havl 10 till henne men vi slutar 10 ! :o opsiii, förlåt mamma!
sen SKULLE jag åkt till mina vänner, men eftresom jag mådde  riktigt dåligt  och dessutom inte fårr någon söm och va sur och grining valde jag att stanna hemma ! tråååktigt ! då det blev inget lussebak för min del.
men jag fick sova, skönt det !!!!

just nu sover nog alla, men inte mille ;) så honom smsar jag med lite gran, tur det.. annars hade jag fått sällskapssjuka igen. ska nog städa lite i mitt rum nu innan mamma och pappa vaknar så att jag inte får skäll igen för mitt stökiga rum :o och sen äta myspysig frukost för mig själv ^^
MEN nu ska jag springa, pussie <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hjärtis, nästa bakning är du också med! :D

2007-12-15 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0