längtan.

HERREGUD, NU AVLIDER JAG! kom hit älskade , jag överlever snart inte utan dig. tomt tomt tomt !!!!!!!!
men imorgon bär det av till falun. 9.oo ska jag vara i vällingby utanför kyrkan :) längtar . har laddat med yoggiyalla och äpplen :)

igår somnade jag efter ett långt telefon samtal i mörkret med pojken min. jag va rädd. hade sett på rysare och pappa skrek på  mig att jag inte fick ha på lampan ?! udda. så jag låg och vred mig under täcket. vaknade och fick ryck igen som jag brukar få på morgonen nu för tiden. JAG SKA RINGA ALEXANDER! jag ringde, och en trött man svarade. haha du är så söt när du är nyvaken ;)
efter att ha pratat ett tag gick jag upp, gjorde latte och väckte oliver. sen åkte vi in till satan för att möta en hes mamma (; hon är sjuk och bör tyckas synd om!!
väl i stan gick vi runt lite, shoppade och bytte saker. milla skrev läskiga sms om att jag skulle komma och rädda henne. sagt och gjort tänkte jag. men tydligen inte hon :o lämnade mamma och bror för att leta efter henne. men ne, då skulle hon åka hem :S ???????? VARFÖR !?????
jaja, hittade lite fynd och åkte hem, packade sedan och ringde jenifer och alexander. en viss mr blev arg för att jag pratat med jenifer för länge :o men sånna som vi har alltid mycket att prata om :) föresten ska jag dela säng med henne i falun :)

godnatt på er, saknar väldigt många nu <3
(kommer hem med ett guld sen)

Kommentarer
Postat av: millaa

förlåååt mig gums, det var så konstigt!! =o saknar dig, du är aldelles för långt bort nu..

2007-12-28 @ 19:40:06
URL: http://matsiii.blogg.se
Postat av: milla

skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiv kvinna´(a)

2008-01-03 @ 13:57:10
Postat av: hjärtii

haha, sötnos då
!
vi ses iallafall ikväll :D och ska skrva snart, lovar !

2008-01-03 @ 19:03:44
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: christine

skrivskriv skriv!!!!!!!!!!!!!!!11

2008-01-03 @ 22:31:44
URL: http://chrisselito.blogg.se
Postat av: Sara

Nicoo, nu är det way tooooo long since du skrev sist! :O
Pusssi

2008-01-08 @ 17:09:19
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0