jul

guud snart är det jul :) hoppas bara på den där vita snön nu oxå !!

min helg har varit väldigt lugn och skön.. ! jag har haft myspys med min sötnos, varit på alex's kanske nya skola, bakat lussebullar och peppisar (; , sovit, sovit, sovit, dömt innebandymatch, lekt med ronjis<3 och hälsat på erikapika på jobbet :D <3 söööötis

träning idag, åååh jag blir så grymt arg på oss ibland !! vad häänder med laget ? vill inget annat än att spela med er, och just ER .  så varför skiter alla i det ? GÖÖÖR INTE DET, SNÄLLA !  iallafall, så blir det väl bio med de 10 som anvält sig till julfesten av 23 ts !!!!!!! men mysigt ska det bli iallafall (: hihih<3


kort inlägg, men jag ska sova !
godnatt<3


jag oooorkar inte mer, ALLT blir verklien konstigt nu. med allt och alla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0