7 augusti

idag blev det en heel dag med ronjis :) hade det jätte bra med dig gumman, och det va väldigt skönt att få träffa dig igen! och färgat håret hade hon gjort oxå :D, så himla fint med brunt hår på dig :)
vi gjorde en massa saker oxå :o, shoppa, käka lunch, åt glass, shoppa, sktratta, färga mina ögon bryn :), köpte kafe cool, prata, prata, prata :)  sen tog tiden slut när vi upptäckte att klockan va 22.25 och ronja skulle vara hemma 22.00 ! ;)

imorgon blire väl oxå en sånhär härlig dag :) ska träffa jen och cill.. sen mattsson :) länge sen man träffade henne, .. oj faktiskt extremt länge ju ! vi hade tänkt att bada och fika vid riddersvik, men det ska visst regna imorgon ;( så vi får väl hitta på något annat mysigt..

juste juste, man får väl inte glömma att vi hade vår första fys träning igår ;)  jag och jen sprang längst bak för vi va så 'kissnödiga' hela tiden ;D haha, men det funka... helt död gick jag jen och cill till kanan och tog oss ett dopp (; och SÅKLART så ramlar jag när jag står i vattnet vilket jag inte hade så stor lust med ! men ja, glass och lite smygfotade, PLUS att jag INTE får glöma att berätta om cillas lilla olycka (; sötnosen fick för sig att ta ner sin cykel i en backe som va väääldigt brant i flipp flopps. SJÄLVKLART föll hon, cykeln med (; det va så kul att se :P men hon gjorde sig illa oxå, det va ju mindra bra ;/       haha..

nu ska jag göra nått annat !
puss och kram, Nicolina
 

Kommentarer
Postat av: cillaa

haha, jag är såå smart (; <3

2007-08-07 @ 23:21:34
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: Nico

nej det vet jag inte riktigt hörru ;)

2007-08-14 @ 10:44:59
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0