5 augusti

igår va ju helt fantastisk tjejer !! va får verkligen ta och göra om det !
(om du vill läsa om allting så gå in på www.cillaa.blogg.se)

hjälp vad jag ser fram emot nästa vecka :) det här är väl vad jag ska göra ;
Måndag: träffa erika ! :D
Tisdag: träffa Ronja <3
Onsdag: kanske bada med bästa vän<3
Torsdag: det va bestämmt med sabina :)
Fredag: Diggelo med ronjis :)
Lördag: ronja :)
Söndag: ledig än så länge !!!

och så surt att jag inte kunde åka till fias land ;( jag som bara längtade hur mycket som helst ju !! men det får verkligen bli en annan gång :)

idag då, jag har väl inte gjort så mycket.. jenifer, cilla och dana sov här, så vi vaknade vid halv 12 ungefär.. åt frukost, städade lite och lite sånnt där.. sedan lämnade dom mig ;( så jag la mig i hängmattan och solade :) och så ringe alex, och jag blev typ väääldigt glad eftersom mobilerna kronglade lite, och jag fick inte tag på honom !! så lite senare ikväll ska jag träffa honom.

ha det bra <3
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hehe ohja, jag kommer bara vara väldigt trött på tors bara så du vet ;)
Puws på dej bejb<3

2007-08-05 @ 21:25:32
Postat av: alexander

jo nu har vi en sak bestämd på söndag! du ska var med mig<3

2007-08-07 @ 19:56:11
Postat av: Nico

haha ;) va söta ni är ! <333

2007-08-14 @ 10:50:22
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0