23 augusti

första skoldagen :D herregud vad vi hade längtat. visst flickor  ?? jag och vico kom då i samma klass, HVFR1B och milla och chrisse i HVFR1C, men vi kommer säkert komma i samma kärnämnen eller något liknande :) kulkul! vi började kl.9 så victoria och jag träffade chrisse på brommaplan 8.10.. träffade nitchie där ;) haha. och sen åkte vi vidare där även mills hoppade på vid alvik. vi hoppade av vid enskede gård.. och gick mot skolan.. försökte lista ut vart alla andra skulle gå ;) och det va ju ganska lätt efetrsom det va frisö och möbel som hade samling kl.9 (inrt. möbel bestog nästan BARA av killar.. och inrt. frisör bestog ENBART av tjejer..) men vi fick våra klasser och gick upp till salen. gick igenom massa regler och sånnt, VÄLDIGT JOBBIGT! fick massa papper som vi ska ha med oss på skrivna imorgon och sen fick vi rundvandring i skolan (:
efter lunch så träffades vi i klasserna, och hade presentationer av oss själva och så ;) man skulle 'interjuvas' två och två.. jag pratade med erika :) hon va trevlig!    ja, sen fick vi våra scheman och sl kort. sen slutade vi för dagen :)

klassen verkade bra, har ju bara träffat dom en gång nu :p, men jag tror det kommer bli väldigt bra tillslut.. alla är rätt olika, men det kan ju va rätt kul :).. våran studioledare eller va det heter, verkar väl sådär... hon visste typ ingenting ;) schemat va väl ganska bra ! hade bara engelska, idrott (som jag typ inte kan gå på efter som det är samtidigt som bandyn:/ ), data kunskap och 'frisörkunskap' haha ;).. me det här schemat skulle vi bara ha en viss period, sen får vi nytt med antagligen andra ämnen! men inget bra 'stella-schema' så vi vet inte riktigt hur vi ska göra med henne ;(

men imorgon börjar vi med något som man skulle ta reda på hur man bästa pluggar.. eller typ hur man skulle placera sig i klassrumet ;) och så ska vi fota oss för lärarnas skull, så de lär sig namnen ;)

imorgon blir det oxå träning, och sen hem till cilla :) vi ska mysa med massa onyttigt ;) och feter den här helgen så blir det nyttigheter för mig bara !!! oliver ska konfirmeras oxå.. kul för honom :) jag får bara titta på den här gången, avis;(

men ha det bäst!
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cilla

mys :D <33

2007-08-23 @ 20:09:19
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: cilla

svara;
nico när jag tänker på hur mysigt vi ska ha på kvällen kommer min dag gå snabbt, och eftersom jag tänker på hur mysigt vi ska ha det kommer jag jue vilja klara den ! <33

2007-08-23 @ 20:14:45
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: Sara

Ahwiee!
Vi måste ses allihopa ngn dag och berätta om allt! Tihi ^^
S a r a h j ä r t a N i c o l i n a !

2007-08-24 @ 15:12:25
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

stella hunden?

2007-08-24 @ 22:02:40
Postat av: Nico

svar; sara, ja det är klart vi måste !!
hjärta dig<3

2007-08-25 @ 12:41:43
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Nico

svar; -
ja, stella är hunden :) haha

2007-08-25 @ 12:42:28
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0