21 augusti

väldigt länge sen jag skrev.. men jag sa försöka få med så mycket som möjligt sen sist ;)

i lördags va det spektrum med alla tjejer :) 146+d+t ! åkte till cill, där alla skulle träffas ! och vi gjorde iordning oss och åt makaroner. när alla hade kommit och va färdiga, åkte vi in mot stan. först kollade vi kön. med det fanns ingen ? sen gick vi mot the voice men på något sätt lyckades vi gå åt fel håll för allt folk gick mot oss ? sen hamnade vi i spektrum kön igen, med godis i handen och väntan på att få komma in. och det fick vi efter ett tag, och där inne balev det dansdansdans.
vi åkte hem vid tolvtiden helt döda och törstiga.. men det fixade vi på seven eleven. och när vi kom fram till cills, stormade tora och nicolina statiol !! vi somnade mätta och lyckliga.
och jag vaknade till mattsson som pratade i sömnen :o.. 'fotmalhockysimningbasket..' och detva rätt kul ^ så jag fick ligga och prata med tor som va vaken.. hjälp vad hon pratade !
åkte hem, och möte alexander vid ängbyplan.. sen sov jag hos honom (:
vi vaknade för sent, så min stackars hund fick vänta en extra timma på mig, men jag bjöd på en lite längre prommis (gissa om hon blev glad ? inte alls..)
senare på kvällen va det ju första inomhus träningen :) gud vad jag längtade.. skulle träffa min bästavän på blackebergs t-banestation. GISSA VEM SOM KOM I TID?? jo, jag fick vänta på cill, men inte så länge ifs. vi började med lite fys, och jen blev den lyckliga som fick springa med mig ! (som  vanligt (; )  och sen körde vi lite lätt träning för att komma igång med lite teknink och passningar. även lite match. åkte hem och somna ganska tidigt!

idag har jag inte gjort mycket.. vaknade vid tolv-halv ett.. sen har jag bara gått runt lite i huset (; ikväll ska det bli mills,chriss,sar,vic. vet inte vad vi ska hitta på.. men det löser sig alltid.

det va evigheter sen jag träffade ronja! jag saknar dig massor.. <333

och föresten så börjar skolan snart.. BARA två dagar kvar :D och jag längtar väldigt mycket.. någon som ska gå enskedegård frisör ?


ha det bäst,
puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0