14 augusti

döööd, illa mående och huvudvärk. bläää ;( men det får man väl ta ? tihi.
igår va alltså grillkväll med 146+dana&tora och en väldigt massa annat folk!
vid kvart i fyra träffade jag bästis vid blackeberg och tog en 'liten' promenad på 50 minuter till dana :o när vi äntligen komit fram lämnade vi våra saker, och sen gick vi och köpte lite mat. träffade mattsson och pusselvid bussen och vi åkte till jenifer :) när vi hämtat henne gick vi till riddersvik, och så kom det en massa annat folk med ;) börjae grilla p ålite olika ställen, vilket va lite surt men.. vi åt och sen va det bara kvällen kvar! jag, cilla och tora gick och möte alex & co.. och fan va kul det va :p hahaha, vi ramla, skratta och gjorde allt möjligt ;) hade aldrig träffat tora förut, men vad kul jag hade med dig igår kväll :) du räddade min kväll!
 sen någon gång gick vi hem till dana och försökte sova ! men när mattsson ligger och snarkar, vattnet är slut, det är trångt och väldigt varmt så är det rätt svårt.. men det gick väl ;)
jag och alex gick typ typ halv 8 eftersom han skulle jobba (fattar inte hur han orkar) men vi kom iallafall upp (;..

ska duscha, för jag känner mig inte så fräsh, sen ska jag träffa min älskade jenifer i v-by och sen får vi se vad som händer idag (:

visste ni föresten att det har varit jag&alex i 14 månader nu :) tihiiii. och den dagen va väääldigt mysig och bra ! det blev lite vattenkrig ;), film och middag hos honom. hihi<333     'touch me, because it's so easy to leave me'

puss och kram, Nicolina
 

Kommentarer
Postat av: alexander

jag fattar inte hur jag orkar heller :P sov typ på jobbet! och solade :D.
14 månader det är länge! och jag hoppas det blir mycke mer! älskar dig nicolina nordlund!!!

2007-08-14 @ 15:53:42
Postat av: Nico

haha, stackars barnen(;
jag älskar dig med :)<3

2007-08-14 @ 20:48:00
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: mattsson

vad snackar du om nico? jag
snarkar väl inte ?(a) HAHA

2007-08-17 @ 12:30:19
Postat av: Nico

du skojjar mattsson :P har aldrig hört värre !!!
men jag älskar dig iallafall, smartiis ;)

2007-08-17 @ 13:12:52
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0