tråkigt ;)

Idag: träning  med dom bästa!
Igår: va med pojkvän och städade
I förrgår: hmm.. jag tror jag va med alexander ;D
Imorgon: skola, nationella matte prov. sen träffa mattsson och co. +  vara barnvakt
I övermorgon: älskling
Humör just nu: glad faktiskt
Stjärntecken: tvilling
Väder: hm.. idag va det sooool. men typ mild kväll ;D skönt
Bästa egenskap: ååh, sånnt här är jag dålig på. 'bäst' enligt bästis.
Sämsta egenskap: dålig tidpassare, kan inte hålla och lova saker, tyvärr.
Favoritmånad: allt som har med sommar att göra!
Tv eller film: film är mysigast
Bok eller tidning: ehum, båda två.. beror på vilken bok det är!
Bar eller nattklubb: pass
Arbete eller skola: barnvakt om det räknas ;) och snart gymn.
Morgon eller kväll: kväällar :)
Klädsel just nu: mjukisbyxor och linne
Sällskapspel eller Tv-spel: sällskapsspel , läätt
Kramas eller pussas: kraaaam, men pussas är och mysigt ;)
Promenad eller bio: ååh, med vico blir alla promenader bäst!
Godis eller snacks: ääh.
Byxor eller kjol: kjooool såklart :)
Senast sedda film: hmm.. tror det va little miss sunshine och tje gurdge 2 :S
Komiker: skrattar typ åt allt
Skådespelare: vet ingen speciell typ.
Artist: väääldigt många!
Stamgäster på din blogg: erika, lätt
Förhållande eller singel: förhållande
Hetro, bi eller homo: jag har pojkvän
Kärlek eller vänskap: har man vänner får man kärlek på köpet!
Glasögon eller linser: har för bra syn,
Storstad eller småstad: småstad är mysigt, men föredrar nog storstad
Stökigt eller städat: STÖÖKIGT!
Restaurang eller hemlagat: kräsen
Tävling eller lek: lek :P
Jacka eller kappa: jacka
Stark eller svag: svag skulle jag tro
Brun eller blek: fuskar med solarium
Favoritbutiker: typ, hm och gina tricot
Favoritnöje: innebandy och umgås
Favoritmat: tacos står högst upp ;D
Fjantig eller tuff: tuff såklart!
Sparare eller slösare: SLÖSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0