9 april

HEMMA !
och jag hatarhatarhatar snö! iallafall när det ska vara vår ! det va massa snö på landet, så där så att stella drunknr i den (;.

ikväll blir det mys med pojkvän :).
imorgon ska jag till frissan (PANIK OM HUR JAG SKA GÖRA, men det blir nog som vanligt.. topparna och färging som verkligen behövs.) sen ska jag raka vägen till mattsson o co som då är i stan. sen blire väl att vi drar oss hem till mattsson :)
 
nu ska jag städa städa städa, och vänta på alexander<3

ha det bäst!
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

nico-nicolina nu har jag just hämtat ikapp en hel massa jättemånga läsning av din blogg. och nu tänkte jag bara säga att du är så dunderbart söt och att jag lixom älskar dej <3 du och jag i tisdags vieesst? (;

2007-04-13 @ 23:41:15
Postat av: nico-nicolina

men oj, pussel! va gullig du är (;. och du ska bara veeeeta hur mycket jag behöver dig!
nico-nicolina ääälskar pussel !!!

2007-04-19 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0