8 april

åååååååååååååååh, jag har ALDRIG i hela mitt liv haft så HÄR jävla tråkigt!
har vart på landet nu i 4 dar, och jag VILLVILLVILL här ifrån! trodde ju att vi skulle hem i dag, men nejnej. så det blir ju inget med vico, faaan va tråkigt!

igår proppade jag i mig massa godis, va på 'stan' om man nu kan kalla det för stan. och så va vi uppe o ch firade mormors bror som fyllde 50 ! senare vare lite gäster här, bland annat mina småsysslingar, felicia och zebastian :) sjuuukt gulliga! sen snakkade jag med alex i telefono oxå, och jag förstog att jag saknar honom maaaassa nu ! speciellt när jag har så tråkigt!

dessutom läste jag ut en bok i förrgår tror jag det va ! 'Räcker det om jag älskar dig?' sjukt bra och det rekomenderas mycket! ;D.

just nu gör jag ingenting i stort sett. äter godis och lyssnar på musik. är ensam i den här stugan ;). ganska skönt att slippa oliver som är sjukt störande just nu! de andra är i kyskan på mässa ;D (oliver ska konfimeras så han måste) och jag tycker att det räcker med mässor för mig just nu.

nu ska jag väl fortsätta att läsa linas kvällsbok 1&2, vilket liv jag har!
puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0