4 april

fjuuu, så va den dagen avklarad. NO prov, håltimme, sv- lekar, so, och vollyboll.
sen har jag varit med alexander ett tag, skratt skratt och skratt.
också lääääst! suck.

imorgon åker jag till landet ;(, ska bli massa tråkigt faktiskt! men har jag nått val? nej! värst av allt så kommer jag sakan tvillingsjäl' !!!

mitt påskolv ungefär:
Torsdag: åker till landet ;/
Fredag:Landet ;/
Lördag:Landet ;/
Söndag:hem från landet :). kanske vico ?
Måndag:Vico ?
Tisdag: 118 dag och övernattning
Onsdag:118!
Torsdag:solarium med e&v?träning,alexander, 10 månader!!
Fredag:på middag hos kalmbäck.
Lördag:klippa mig?
Söndag:klippa mig ?

så om du vill ses, så får du föra av dig om jag har tid. ganska full upp faktiskt ;D.
ha ett massa bra påskolv<3
puss och kram, Nicolina

image10←Landet

Kommentarer
Postat av: victoria

och jag kommer liksom sakna dig hur mycket som helst ! <3

2007-04-04 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0