3 april

oj, massa sen jag skrev , förlåt cill. men jag ska försöka få me allt sen i söndas.

söndagen: vakna tidigt, sen träffade jag alexander :). vi åkte ungefär direkt till hässelby hallen för att hälsa på mattsson och mandi som satt i seket. det visade sig att cilla satt där med :) trevligt. det va väldans kul där faktiskt. sen åkte jag och alex hem till mig och kollade film. sen va han tvungen att gå för jag va tvungen att plugga ;D.

måndagen: började 9. tyckte det va ganska tomt utan vico i närheten(eftersom att hon började efter lunch :o) men jag klarade det efter många om och men. jag hade ju som tur va erika :). sen vare bara hem och läsa, sen fick jag vänta på att vico skulle komma hem från mam's jobb. och när hon ääääntligen kom gick vi till ku. det va trevligt den korta vägen faktiskt. va nästan inga där, ovanligt nog. men vi hade kul iallafall. pingis spel efter vicos&nicos regler (rätt så bra eftersom vi vann ;D), pratande, och inget mer typ ^. gick sen hem med alexander till mig och kollade på prision break^.

tisidagen(idag): började 9.25 sköönt :) och slutade 12 :). hade bara no som vi pluggade på provet som är imorgon, och gympa, som va lekar.. det va helt okej. gick sen och åt taco buffe. den va väl som vanligt, inte så jätte god. sen vare frossning med vico erika, sabina följde med sen oxå :). vet inte hur mycket godis och chips vi hade .. såg ganska pinsamt mycket ut ^. kollade på film, och hade intensiv pluggning ;D. va ganska kul faktiskt. men när dom söta hade gått va ja ju tvungen att fortsätta att plugga eftersom jag och erika sattsar på mvg ;D. höhö. sen pratade jag lite innebandy med pappa, eftersom jag missade träningen i måndags, ;(. men det va helt sjukt det ha sa.

nu ska jag nog fortsätta med pluggadet, och hoppas på det bästa imorgon ;). föresten så ska jag få påskägg av alexander imorgon, tiihi :)


puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cilllis

ååhh, vad sa din fader ? /: <333

2007-04-03 @ 21:53:55
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: SABBE

din djävul du glömde min födelsedag :/

2007-04-04 @ 00:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0