28 april

igår: började med nationellt matte prov del C ! ingen bra start på dagen direkt ;). sen vare ju så att  vix och jag skulle leka kock på hemkunskapen ;). lyckat blev det faktiskt !
på den långa rasten kom mattsson och olof till nya! trevlligt och roligt ;) 

efter slöjden som föresten va skit tråkig, gick jag och hämtade alice och ida. va barnvakt i 3 timmar ! 
sen vare bara hem och  packa för att sen dra sig til mattsson ! om det inte va så att jag va tvungen att få vänta på 116 i vällingby i 50 minuter ! ååh, smäst ! men väl framme vid dana som fick bli vår mötesplats istället, gick vi hem till olof. och där stannande vi hela kvällen/natten/morgonen :) mysigt och trevligt !

idag har jag väl inte gjort så mycket, vart med alexander, och senare ska vi se på film :)

IMORGON: karhu cup :D, äääntligen !  kommer bli värsta kul!, och så måste jag sätta på mitt halvhjärta igen :) för bästis och jag ska få turen med oss ;) :p.

       - bäst, jag vet !

puss och kram, Nicolina


Kommentarer
Postat av: cillaa

jag älskar dej bästis mest :)

2007-04-28 @ 18:18:44
URL: http://cillaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0