26 april

idag hade vi de gamla klasserna igen, vilket inebar att jag gick i samma klass som erika och ida igen :D:D:D. och det va helt klart rolig dag  med er flickor :) svenskan blev t.ex. skrattig :q.

sen har jag varit på träning i husbyhallen. tog ett tag att åka dit .. plus att jag gick typ vilse i husby;s läskigt !
men när jag väl kommit fram, va det e skön och kul träning :)
åkte hem , köpte mat på vägen hem. kyckling och potatis sallad blev det :) gott.

nu sitter jag här.. har skit tråkigt och gör ingenting.

imorgon då; jag har en fullspeckad dag ;D.
har nationellt matte prov imorgon, sucksucksuck ! sen  hk  är vico och jag ska göra tacos till alla ;). sen kommer mattsson, olof och rasumus och hälsar på ;). efter det har jag slöjd. sen ska jag vara barnvakt till alice och ida :). efter jag gjort det är det bara hem och käka, sen till mattsson  :). nån gång sen ska vi hem till olof för att titta på film, skratta och sova ;).

nu ska jag hörsöka få tag på min vän victoria, behöver henne nu som alltid !
puss och kram, Nicolina
(cecilia är bäst)

Kommentarer
Postat av: cecilia

neej, nicolina är bäst

2007-04-26 @ 21:17:05
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

inte enligt min synvinkel.

2007-05-01 @ 17:51:10
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0