25 april

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!
haft en helt okej dag, jobbiga lektioner bara. hade step-test på gympan oxå, det gick väl bra.. men det va första gången jag gjorde det.. så det va tråkigt med resultatet !

när jag kom hem träffade jag pojkvän. mysigt. och sen har jag städat, och nu sitter jag här!
jag har oxå pratat med bästis på msn ;D hihi, det va länge sen vi gjorde så, älskling!

imorgon ska jag på träning i husbyhallen, jobbigt värre. men vad gör man inte för att få träffa laget ?

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: alexander

I love U<3

2007-04-25 @ 22:13:18
Postat av: nicolina

:D<3

2007-04-26 @ 07:48:55
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0