22 april

hela dagen igår/natten/idag har varit massa bra! och jag ska försöka förklara vad haf gjorde;

igår träffades hela bandy laget i vällingby för att åka till globen och kolla på sm-finalerna i innebandy. som vanligt kommer jag försent och alla får stå och vänta på mig :$. men sån är jag.
vi sjöng för diddi som fyllde år ,grattis :) och tog sen t-banan.
vi fick våra biljetter och konstigt nog hamnde jag brevid jenifer ;D, och brevid pussel, men det blev en tom mellan oss, och vi orkade inte flytta på oss ^. och jag har ALDRIG skrattat så mycket på en hel dag som jag gjorde i globen. ojojoj! jag hade så jävla ont i huvet, magen , och käken när vi satt på t-bana hem!
och jag måste bara nämna nått som min vän sa ;p.

jenifer och jag hade köpt en cola, och delade på. och vi bestämmde oss att drika samtidit, och se hur det skulle fungera. och som jag är, skrattig, skrattade jag!
Nicolina-haha, men det går ju inte, colan kommer spruta!
Jenifer-men älskling,sug !
och ja, colan höll som sagt på att spruta, men jah han svälja!

sen vare bara att sticka hem, äta lite, packa och dra sig till dana ! när vi äntligen kommit fram, är ingen dana eller mandi hemma. vi får ringa, knacka, och tillslut gav vi upp. och då hör vi fnitter bakom en buske, och där satt dom. hih. vi spelade lite kort, kollade filmer på youtube, åt pasta och godis och snakkade !
lite senare på kvällen vid 00.00 begav sig jag cilla och jenifer ut på promenad. och vi letade eftr folk, men vi va ganska lonely. vi pratade om allt, och sen ringde dom andra två bästa. så vi va tvungna att gå hem! men när vi kom hem, fortsatte vi att prata, och vi bara pratade och pratade tills klockan va 03.30 ! då gjorde vi ett försök på att gå och lägga oss.

vi vaknade sen kl.12.00 och gjorde lunch, jag åkte hem, gjorde iordning mig, och mötte erika. vi gick till ida, där vi skulle göra ett power point arbete, som blev lyckat! sen skulle alexander komma till mig 17.30 när jag kollade på klockan och den va 17.39 fick jag panik! fick gottgöra det med pussar och kramar, sen va det väl lite bättre. vi kollade på wild kids och bara myste!

nu ska jag sova, är så grymt trött !
puss och kram, Nicolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0