21 april

fredagen blev jätte härlig ;D
 hade väldigt lugn dag med musik (fick tillbaka prov och gjorde för det mesta ingenting förutom att få reda på vart man låg på för betyg. klart VG), hemkunskap (vico och jag är ju sååå duktiga så att vi hade glömt bort läxan, så vi får redovisa nästa gång. då blev det till att städa några kök, euuu) efter det hade vi långrast. vix och jag tog en tur till v-by och åt lite mat ;D. sedan gick vi och kollade lite, hittade värdens finaste linne, och ja.. vi köpte det ;). när vi gjort det va det bara att åka tillbaka till skolan där  vår slöjd lärare stod och spanade efter oss på skolgården ;S. jätte tråkig slöjd!

efter skolan åkte vi tillbaka till v-by ;D. hittade massa annat. b.la. en grå tröja, ett linne med zebra mönster på, ett "hårband", och ett par trosor :)
nöjd med allt.
men vi hittade båda ett JÄTTE GULLIGT linne som kostade 250 kr. så det va lite dyrt ;/. men men.

sen åkte vi hem till vico och åte hembakade pizza! god. efter det¨åkte vi till b-plan där vi mötte chrisse, och sen åkte vi till spånga station där vi möte milla ! vi hyrde film och köpte annat. det blev the grudge 2 (:s) och little miss sunshine :) jag kan väl säga att jag såg nog minst på the grudge 2 av alla. :P. men uschuschusch aldrig igen. little miss sunshine va därimot as kul ;D. haha.

sen kom mam och hämtade mig och vico runt 00.00-00.30.

idag ska jag se på sm-final i globen med laget:) ska bli kuligt. efetr det ska vi hem till dana och sova där ;D. mysigtmysigt.

ha det så bra,
puss och kram, Nicolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0