19 april

och nationella provet i matte är nu över. äntligen!  det va faktiskt lättare än vad jag trodde. men jag ska inte säga för mycket som jag då brukar göra !!

idag va en ganska konstig dag, erika och jag orkade verkligen inte gå på engelskan. så vi satt och pratade istället. och tack, tack för att du lyssnar och hjälper !
sen blev allt knas. men jag orkar inte ta upp det. erika gjorde illa mig helattiden, men det slutade i skratt ! hihi.

när jag kom hem träffade jag alexander ett tag, sen gick jag på träning. den va ganska kul :) när jag sen skulle gå från ängby plan och hem, spööö regnade det ;/. synd för mig, eftersom jag blev blöt.

nu ska jag se film med mamma och bror.
puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0