18 april

INTERNET FUNKAR !
och jag kan äntligen skriva i bloggen ^.

i måndas va en mysig dag med konf. gick runt lite i bromma, sen tog vi tuben till islandstorget. varm vårdag va det oxå !

har fått reda på intagnings poängen på enskede-frisör. prenuminärt intagnings poäng ligger på 175, median på 190 eller nått sånnt. och jag har 245p. värsta lågt tyckte jag, men bra för mig ;D.

idag då, jag har haft en lugn och trött dag i skolan, somnade typ på första lektionen, tränade till nationella provet i matte tills imorgon, sen lunch, svenska och sist gympa. behövde inte vara ombytta, gick bara ett varv runt elljusspåret, sen slutade vi tidigare. skönt! efter det mötte jag fia. hon visste ju såklart inte ens vem jag va, tecken på att vi ses för sällan. sen gick vi hem till mig, snakkade massa, sen åkte vi till 48 timmar och köpte godis och hyrde film! kom hem och lagade tacos till oss (föräldrarna va på solvalla) som blev jätte god. sen satte vi på the green mile. ehm, jag typ somnade, eller orkade inte hålla uppe ögonen, så fia fick läsa för mig ;D.. haha. (lysnade egentligen inte). men den va bra, som hon sa :) sendan kom päronen och hon fick lämna mig ;/. men jag hoppas  vi kan ses snart igen !

imorgon är det nationellt prov, och jag ORKAR inte !

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha men du och Vico är ju lika bakifrån bara att hon typ är 34147182741872 m ;D Klart vi ska träffas snart<3 Det va skit härligt att träffa dig igen ju :D<3 PUSS JAG ÄLSKAR DIG! :D<3

2007-04-23 @ 22:19:43
Postat av: nicolina

hahaha, pucko ;)

2007-05-09 @ 17:19:24
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0