uppdatering behövs.

hm, nu ska jag uppdatera lite. igår va jag på min Apu. bytte dag, eftersom det va lite osäkert nmed när utbildningen skulle vara. men den är lördag söndag, så idag är jag alltså ledig ! så snart ska jag iväg till solariumet.  testar på isis idag, där milla va igår, hon tyckte det vava bra.. så det är det nog!
men igår iallafall, va jag på min Apu, och det va helt okej. inget speciellt typ. men när jag väl skulle gå, då vart det som roligast. så stannade en halvtimme extra! jag kom hem vid runt halv 6 och då stod mamma med maten, så det va bara att äta på en gång, sen chillade jag lite, bestämde mig för att hurta mig och vara duktig, så jag va ute och sprang i 35 min! jag ger en high five till mig själv.
sen kollade jag på so you think you can cance och spårlöst som mamma spelade in. kollade på något nytt oxå, dirty sexy money tror jag det hette. det va sådär ;/ . åt fruktsallad och sen bums i säng.
jag vaknade typ vid  20 över åtta :/ det sög, så jag försökte somna om. och efter ett tag lyckades jag !  så idag är jag äntligen utvilad!
jag måste bara komma ihåg att göra testet med ari :o. men det går nog bra. får plugga lite innan bara!

nu ska jag rusa, puss på er.

i'm nothing without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0