sötaste 10åring ever!

jaaaa, det måste jag bara säga ! monicas lillasyster som är 10 år, har skrivit en 'saga' om mig, monica, cila och robban !och det är så söööööööt så ni verkligen borde läsa den ! ge henne en stooor kram mokish ;)

och idag va det ledig för mig :) sköööönt ! och min dag såg ut såhär, att först chillade jag lite hemma :) och runt 1 tiden, mötte jag chrisse vid brommaplan, sen mötte vi milla vid t-centralen! därifrån åkte vi till hornstull och solade! 'åh, det blev ju ingen skilnad typ :/' men pangbomtjoho, hej jag är rööööd ! nej :( så fult, men jaja, mitt eget fel! men efter det, drog vi oss till ett fik (: mysipysi. sen vare bara att shoppa, och det va milla väldigt bra på (; hihi. dessutom fick men hjälpa till lite på pengar fronten, men det gjorde jag mer än gärna !! chrisse hade redan lämnat oss, så vi gick runt där lite till, sen skiljdes vi åt :( 
men det satt ett par på tunnelbanan :P hahah, så komiskt! tjejen va gryyyymt sur, och killen ville verkligen göra något åt det, men vågade inte pga hennes humör ! så roligt att se :P hihi. så jag smyg tittadelite på dom!
men sen åkte jag som sagt hem, gjorde en kladdkaka på beställing av mammsi. åt den efterlängtade wooken, och sen körde hon mig och cilla till mattsson ! när alla kommit, gick vi till mand, och hade ett bra samtal. tjejer, som jag sa, jag tycker om er så grymt mycket !

och nu sitter jag här ! imorn är det träning, längtar som en galning typ ! sen ska jag hem och soova:)
nu vart det långt, så ingen kommer vilja läsa det här ;) men hoppas på komentarer vänner.

didn't wanna need you so bad.

Kommentarer
Postat av: cilla

i love you

2008-04-04 @ 06:40:39
Postat av: m

:p pengarna ligger här breve mig o väntar lite på dig

2008-04-04 @ 10:02:27
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0