min dag!

jag vaknade runt 8, och vi som började ett idag :o herregud. chillade lite, och sen åkte jag till skolish med älskade. jag va glad idag, och det va nog tack vare eran utstråling, tack!
sen åkte vi hem (milla du tog inte dit pris idag va ???) och vände på en gång ungefär ! mötte cilla på tunnelbanan !
vi skulle träna flickor 98, vi brukar dömma dom små liven. det va fart i dom kan man säga, och vi ropade på monkish hjälp ;) men det va kul ,och det va roligare att träna dom här !, hihi, har ifs inte tränat de andra så mycket !
men sen åkte vi hem, som vanligt, och jag älskar dom stunderna med henne, min bästa vän, för det är då det barabara är vi, och vi pratar om allting och bara är !  sååå härligt!
när jag kom hem åt jag rester från i lördags, grillat kött (: yammi. och sen har jag bara vart! nu ska jag nog ner till mammsi och äta glas (a) jag MÅSTE bli nyttigare, det är ett krav :P.

bara 4 dagar kvar, sen smäller det!! botkyrkahallen 26/4 18.10 KOM OCH TITTA!!!!!

Kommentarer
Postat av: mill

nä jag gjorde inte de :o glömde. får göra imorn :)

2008-04-22 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0