if you aint here i just can't breath.

ååh, min helg va bra (:
spenderades för det mesta ute :s, och även så satt vi och lyssnade på massa information och teori. men det va kul och lärorikt :) och nu är jag utbildad grönalundare.
men jag va med mina söta vänner oxå! vi lagade cool mat, alltså lax i ugn md potatis och varma grönsaker! det va gott, som vanligt när vi lagar mat (:
hade även träning i söndas, riktigt jobbig va den, men guuud va skönt det va efteråt !
idag hade vi klippning och engelska ! dessutom blev vi hembjudna av vår lärare på fika innan skolan slutar (; haha, hon är faktiskt söt, men aa.. resten behöver vi inte ta (;.
men jag åkte hem, självklart med älskade. tänkte att jag skulle vara lite duktig så jag skulle läsa. läste ungefär 2 sidor, sen sov jag (a). vaknade för sent, och fick bråttom!
men träningen gick vääldigt bra tyckte jag (: förvånad av mig själv ! slutspelet kommer sluta fint.
och ikväll har jag städat hela min garderob och lite så! skööönt !

hm, jag skriver tråkigt har jag kommit fram till :/.. bara om vad jag gör helatiden. men å andra sidan, den här bloggen är för mig, mina känslor och tankar. så jag skriver på (; hihi.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0