fan

idag är det onsdag, men snart inte längre.
vi började klockan ett, jag hade träning och slapp idrottslektionen! och jag mår inte bra alls idag. jag är förskyyyyyyld, men jag viiiiill inteeeee ! och jag tror inte att min hejjarklack kommer dyka upp på lördag, jag jag blir ledsen för det ! men jag är jätta glad för att vi är i final, det är det bästa, absolut bästa som skulle kunna hända. och snart står vi med guld i handen, ÄNNUBÄTTRE !!!! men nu är jag trött. jag ska soova så jag blir frisk, för det finns INGET annat ! jag ska vara heeeelt frisk på lördag ! mina föräldrar åker till barcelona imorgon, jag är jätte avundsjuk, och tycker det är elakt. men jag hoppas på att dom är snälla och köper hem min önskelista !

vet ni vad ? jag anmälde mig till grönalund med laget idag, tänk om jag jobbar då, hihihi. och idag sprang mina vänner ifrån mig när vi skulle till bussen, så jag fick skjuts av världens snällaste likispappa (a)
jag vill inte vara ensam har jag kommit fram till, kan inte någon hålla mig sällskap dygnet runt?!
puss


Kommentarer
Postat av: En tjejj i BROMMA

!?? duu,vi i denna skola... hatar typ torsdagar haha (A) men äärligt vi slutar fyra då, o
börjar åtta o tjugi . snacka om lååång dag !

2008-04-24 @ 16:29:59
Postat av: nicolina i bromma :P

veeem är du :P ?

2008-04-24 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0