en sista chans.

och jag bad bara om en hand. en kram. en kärlek. vad fick jag tillbaka ? en rygg. ett nej, en blick. men det kanske va allt jag är värd ? hur ska man bete sig? hur ska man vara ? hur ska man passa in ? jag vill faktiskt veta det. och kan du berätta det för mig ? för jag vet inte. det är konstigt. är det jag som har gjort allting fel ? det verkar visst så. men jag vill inte höra det men samtidigt vill jag. jag är svag, men du ger mig ingen styrka. jag har ingenstans att ta vägen längre.jag försöker utan dig , men det är svårt. allt jag vill är att du ska se mig.


Voices tell me I should carry on

But I am swimming in an ocean all alone

Baby, my baby, it's written on your face

You still wonder if we made a big mistake


I tried to go on like I never know you

I'm awake but my world is half asleep

I pry for thit heart to be unbroken

but without you, all I'm going to be is incomplete

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0