en ny måndag

iigår satt jag och saris uppe till 12 (va jätte trött) och trixade med min nya design. hon är rätt bra på sånt (; men den är inte klar än, så ni får stå ut lite till.

och idag har jag målat rosa på min föralltidvän. det vart fint ! jag är faktiskt avundsjuk på det :$ men det vart inte så rosa som hon ville tror jag! men .. det löser sig (;
någon som tänkt på det fina vädret kanske ? jag har ! väääldigt skönt, låt det stanna, snälla! jag åt wook på trappan, och myste med stellbell. snart ska jag på träning, och jag är laddad!
pussgos

Kommentarer
Postat av: föralltidvän

hihiihoo inte riktigt, men eftersom det är du liksvän, så låtas jag int eom det. faktiskt så gör det inget alls, och förmiddagen var mycket trevligt. älskar dig

2008-04-21 @ 22:34:24
URL: http://hellopussel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0