droppen för mig.

idag är ju då den dagen som jag och många andra längtat efter! vi får se hur det går, jag vet att vi kommer vinna ! deras förlust om vi inte får spela :) för tyvärr handlar det inte om hur bra man är en träning innan. utan vilket humör man är på när det gäller! men det sänktes ett jävla snepp ner igår. derför försöker jag bygga upp det nu.

men vid ett ska jag vara i hässelbyhallen och titta på andra matcher ! då ska jag tagga till som fan. vilket betyder att DU inte ska få förstöra det då. så less på dig tyvärr. vilket är tråkigt eftersom jag tidigare sett dig som en förebild.
vid 16.00 börjar kvartsfinalen, hoppas ni gör bra ifrån er ni tjejer !!

efter det ska jag fixa mig, sen vidare till kalmbäcks där vi ska käka middag ! sen ska vi träffa vännerna ! gooodie.

jaja, nu ska jag göra iordning mig ! pussi

Kommentarer
Postat av: alex

va? menade du att jag skulle förstöra?

2008-04-05 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0