död nicolina.

hemma från träning.  och träningen va braa, helt död i kroppen bara :o åkte hem med cilla, och dana kan man säga, för cilla pratade i telefon med henne. kom hem, och det hände INGENTING här. orkar inte sova, orkar inte sitta här, orkar inte titta på tv. så ja, jag tror jag helt enkelt ska sova. för någon promenad med erika blir det nog tyvärr inte :( hon verkar rätt upptagen..
men jag ska nog läsa det jag fick av grönan en gång till innan jag kryper ner. sen natti till mig (a) och ikväll är alla typ ute , eller har någon nån att  mysa med, jag blev lämnad ensam :(. fast, ibland är det skönt de med, bara det att jag inte ville så ikväll. aja.

lumpen grejen funkar inte för mig :(, kan inte öppnas lixom.
och jag tycker det är tråkigt när ingen komenterar !

godnatt


Kommentarer
Postat av: siamesy

Föööörlååååt för att de inte blev en promenad:( men vi får ta det någon annan dag, kanske i veckan?:D:D ÄLSKAR deeeeeeeejjj:)

2008-04-12 @ 10:59:03
Postat av: Anonym

vad tränar du? fotboll?

2008-04-13 @ 00:37:13
URL: http://karinekeblad.blogg.se
Postat av: Anonym

vad tränar du? fotboll?

2008-04-13 @ 00:41:40
URL: http://karinekeblad.blogg.se
Postat av: nicolina

jaaa siaaaa

2008-04-13 @ 07:40:40
Postat av: nicolina

jag spelar innebandy(;

2008-04-13 @ 07:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0