det va det.

hallå där.
jag har suttit uppe med mitt jävla davines arbete, fortfarande inte klar :o ooooooooooooh. jaja. jag hinner nog iallafall !!! tur att vico hjälpte mig.. för jag orkar lixom inte. kan inte koncentrera mig, det är karusell bland mina tankar och känslor nu:/.
imorn ska jag upp tidigt så jag kanske hinner lite davines grunka. sen blire iväg till skolan, göra klart den här skiten, och sen träning! är så laddad efter i måndas så det inte är sant!  så nu ska jag bevisa att jag vill!
 torsdag blir Apudag efetsrom jag bytte fredag mot torsdag. skööönt ! träning på fredag oxå ! sen på lördag, ska jag gå på utbildningshelg. naaajs typ !

och det finns dom som kan överraska en, konstigt nog! vilken stil..


tack ochhej, nu är sängen min!


Kommentarer
Postat av: en tjej

asså,hur gör man en sån bakrund med sig själv på??:)

2008-04-09 @ 17:31:25
Postat av: nicolina

fråga min bästa vän, jag har ingen anaing ;) www.cillaas.blogg.se

2008-04-09 @ 18:50:20
Postat av: Anonym

förlåt; www.cillaa.blogg.se

2008-04-09 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0