äntligen!

nu funkar det !



och mitt lov va på topp ! skönt det .

kan ju berätta om dagen (; , började med svenska :O, tråkigaste ever, jag och milla somnade  och ryckte till när erland kom in i klassrummet ! vi läser nämligen en bok !men det blir till att ta igen det på rasten imorn (eftersom jag är så duktig och tänker gå på svenskan som ingen annan ska)! sen vare rast, vi satt och pratade i uppehållsrummet, vilket är som vanligt galet chill :) men inte när vi upptäckte att vi började om 3 min, då vare bara att gå upp till klassrummet igen :( nu va det arbetsmiljö på schemat :/ vilket betyder davines arbete ! gaaaaah, galet tråkigt och svårt ! jag och emily försökte få lite ordning på arbetet, vilket vi verkat få (: så nu vet jag iallafall vad jag ska göra ! sitter med skiten nu, ååh, så tråkigt :o men efter det va det tunnelbana hem som tog en timme istället för en halvtimme :o. men vad gör det ? hade två älskade vänner att prata med <3 när jag kom hem gick jag på skön promenad med stellis :) kom hem, chillade ett tag, och fick sms av jenifer, och då var det bara attt dra sig till vällingby att träffa flicksen ! som vanligt, underbart! vi åt i vällingehus, pratade och njöt av sällskapet (; och det behövdes tjejer, ni är guld värda!
sen va det bara hem och ut med hunden, och nu har jag pluggat en massa ! men inte har det blivit så mycke :( ska nog läsa lite istället !
men det va min dag(:

imorgon blir det träning, längtar galet ! och sen blir det väl hem och ta det lungt lite (: vore skönt! men jag ska nog göra 'prispallen' oxå, blivit så grymt taggad idag (:

jag hoppas du förstår, det är inte lätt.
puss på er ni som läser <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0