2 dagr kvar !

mm, inte alls långt kvar tjejer ! nu börjar man få riktiga energi kickar ! så det väl ju bara att köra på den stilen tills på lördag kl. 16.00 i hässelbyhallen! åååååååhhhhh, och 17.00 blir det jubel i omklädningsrummet tjejer :D

men jag hann ju inte skriva i går kväll, eller jag orkade som sagt inte ! men nu kommer det (;
igår va det då skola :) jag stressar som en tok för att hinna dit, kommer in i klassrummet, och där sitter emily, bara !  jag va lite sen, och det va bara hon där ! vi satt och pratade med erland (vår söta lärare;) ), eftersom vi inte kunde ha någon riktig lektion. men , klagade vi ? nepe (; fick ju bara plus i kanten för att vi va där :) sen pluggade vi lite davines arbete, och läste tidningar (: när milla frågade om jag kunde möta henne, ångrade jag att jag inte va hemma och sov istället ;P men sånt är livet!  då hade vi bara en lektion kvar ! det där fördjävliga davines arbetet ! vi började faktiskt på boken, vilket känndes bra, så nu är det bara om styling och färg kvar ! gaaaah!
sen va det rusch hem, rusch till träningen och .. träning ;) , sen hem, gorjde iordning mig, och sen va det mys med siamesen! vi körde det gamla vanliga, chill på donken ! fast vi fick oväntat besök ;) stötte på en vän till erika, bella, stannade lite oxå ;) sen pratade vi kärlek när hon gått ! det är rätt bra med siameser !

nu ska jag göra iordning mig, äte lite, och sen sola med flicksen ! ska bli skönt faktiskt.. om någon inte vill träffa mig senare, blir det kanske stan eller något (; lets see.

min största fråga är ; milla, fick du din apu :o ???
det jobbigaste är ; davines
och min största fundering är ; hur ska det sluta ? jag dör..

myspuss<3

Kommentarer
Postat av: m

nu har du svaret gumms ;)
& dö inte, det kommer fixa sig, för det gör det alltid. jag ska se till att det gör de nu med! löv(h)

2008-04-03 @ 18:02:14
URL: http://matsii.blogg.se
Postat av: n

ja :)
åååh, tack, för jag klarar det inte själv..

2008-04-03 @ 19:14:03
URL: http://nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0